HJÄÄÄLP AKTA SPÖKERNA!!!

publicerat i Allmänt;
ja herregud ja vilken rolig häst man rider, han ser spökern överallt! ja bara garvar, om ett litet blad flyger framför hans ögon så skiter han nästan på sig!:P haha
Dessutom kan stenar vara farliga, man vet ALDRIG vad som händer!:O


Helena va o tävla idag med barbro, de kom på åttonde plats o laget kom tvåa. kalas kul :)
o igår va de på fölvisning med Sally, o hon hade blivit förstaklass föl iaf, de är åxå kul:D:D
o imorrn ska ja rida både barbro o så panett, barbro luffsar i skogen o panett på banan. =)


Nu ska ja kika på kalla fakta, ni med va*?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tess:

hi hi tänk om han ser RIKTIGA spöken då? ;-) //Tess

2:a kommentar, skriven , av Alexandra:

vad skönt att höra :D jo jag hade det också bra :)

haha nejdå ;) vart inne i stan m några kompisar, lite shopping! fast hitta knappt nåt.. :p sjdå? :) <3

3:e kommentar, skriven , av Hp:

Svar: Undebar! Hur har din varit? Kram!

4:e kommentar, skriven , av XONX:

nja, har inte gjort något :D

5:e kommentar, skriven , av Louise:

Jaa, den var ganska bra! :)

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kolla gärna in och komentera min blogg om smycken.

7:e kommentar, skriven , av LITTLE MISS LOUISE:

Åh va roligt! Grattis :D puss på dig!

8:e kommentar, skriven , av Evelina:

Jag kollar lite då och då..

9:e kommentar, skriven , av carro:

svar: hihi, ja det va han verkligen (:



mjo, dessvärre är det nog det :/

10:e kommentar, skriven , av Elin:

haha inget typ ahah sj?

11:e kommentar, skriven , av Erika:

sv: Yes, min söndag har varit bra. Hur har din söndag varit ? :D

12:e kommentar, skriven , av tess:

Ja min hund e sån med han e fan mörkrädd... ser allt möjligt å man ser va rädd han blir för nå kvist som rör sig osv... ha ha ser för kul ut.



Haft en seg söndag då ja va ute igår å nu jobbar ja kvällen så bra vore väl att ta i... Men den e okej för ja fick en skön förmiddag i sängen med min sambo å de e gött de ;-) //Tess

13:e kommentar, skriven , av SARA:

Aaa, men som tur är börjar jag inte förrän kl 11, så behöver inte gå upp allt för tidigt :)

14:e kommentar, skriven , av ella:

jepp kollade på kalla fakta,tyckte hon såg ovanligt glad ut??hm...nu ska ja hämta upp tvätten=)

15:e kommentar, skriven , av Fanny:

Sv: Taack :D <3

16:e kommentar, skriven , av Alina:

ofcourse!! ;D eller vänta..nej jag kollar på bingolotto;) Peter stormare är där;D

17:e kommentar, skriven , av Fru Evelina:

åh jag förstår det! =(



ja det kommer nog kännas jobbigast imon när han har åkt tror jag, nu är han ju här o allt är som det ska =)



kram

18:e kommentar, skriven , av Robin:

Svara gärna på Dagens Fråga i min blogg om du har tid och lust :)

19:e kommentar, skriven , av MissKalila:

Jo jag är 26... men här där jag bor finns inte ens donken, för jag antar att du menar Mcdonalds?

20:e kommentar, skriven , av sarah:

ja visst var hon! <3

21:e kommentar, skriven , av ANGELICA:

Svar: Okej okej vad härligt. :) Puss

Kommentera inlägget här :