i´m Home again!

publicerat i Allmänt;
jahaja, då va den arbetsdagen slut.. De va verkligen KAOS i morse o då menar ja de.
Har aldrig varit med om maken hur de kan va sådan kaos en söndag morron. men imorrn blire rapportering till chefen och ringa facket :):)
Höll på o somna på slutet, då blev ja faktiskt trött.. O de blev ja nu åxå, ja skulle aldrig ha satt mej ner. Men va ganska skönt o mobba N om att ja får sova imorrn, de får inte han ;);) *retas*

Aja, nu ska ja snart fara till stallet. Hoppas ja vaknar till liv där iaf, känner mej helt slut.

Dessutom, ikväll ska ja kolla på kalla fakta: Svenskt samhällsprogram från 2008. Avsnitt 1 av 15. Reportrarna Magnus Wennerholm och Markus Junghard har i ett unikt reportage följt de mördade Arbogabarnen, Max och Sagas, mamma Emma Jangestig. Från det att hon var nedsövd tills rättegångens slut. Emma Jangestig miste sina två barn, Max och Saga efter ett överfall och hon är den enda levande som är vittne till det. Emma och hennes familj berättar i ett flertal intervjuer om deras kamp både för Emmas överlevnad och hur man hanterar det fruktansvärda beskedet om att ens barn är döda. Även 31/08.


O efter de, så är de en prinsessas dagbok 2, undra om N vill kolla på film el om han är tråkig ikväll.
ska nog fråga sen :):)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fru Evelina:

mkt tråkigt med jobbhelger!



hur känns det nu med saknaden efter lotus? =(

kram

2:a kommentar, skriven , av Elin:

söt var den iag D:

3:e kommentar, skriven , av B L O N D I N A:

ååh jag ska med se kalal fakta, så jävla hemskt :(



sv: hahaha nej precis o min e jätte stor :S

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

de låter mysigt de :D

jag ska nog se på tv, äta lite å seen sova .. hehe

5:e kommentar, skriven , av karro:

ojdå, jag beklagar sorgen! jag vet hur det känns, jag har också förlorat en katt..

kram

6:e kommentar, skriven , av Erika:

Ha en trevlig söndag :)

7:e kommentar, skriven , av Elina:

Hehe ok. Men jag tittade inte när hon satt in den. Vände bort huvudet. Vågade fan inte titta!

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

jaa det var absolut kul, sj då?

9:e kommentar, skriven , av Elena:

Jag ska börja jobba på ett gruppboende. (:

10:e kommentar, skriven , av Erik Keding:

Om du är så trött tycker jag du ska lägga dig ner och försöka sova väldigt tidigt, eller ta en powernap nu!

11:e kommentar, skriven , av carro:

nej men gud va söt katt du har :)

12:e kommentar, skriven , av Jonna:

hej på dej ;)

13:e kommentar, skriven , av viktoria:

snygg header! gillar stilen på namnet :)

14:e kommentar, skriven , av Lojs:

trevlig kväll!

15:e kommentar, skriven , av Katie:

Ja, det är riktigt härligt. Vädret igår var värdelöst, men idag har det varit fint. Jag tänkte också se En Prinsessas dagbok 2...dom filmerna är så himla söta!

16:e kommentar, skriven , av natalie´s:

Samla ihop gratis prylar du med!

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=69238

Kommentera inlägget här :