nu är ja redo!

publicerat i Allmänt;

 

väskan är packad o stallkläderna på, de enda som fattas är att ja ska peta i mig någonting o äta..
o de va förresten min tanke klockan sju när ja vakna, vad ska ja äta idag?
måste ju äta mkt mat, annars blir ja ju så full på en gång ikväll, o de vore ju inte bra! haha

ja får köpa något innan ja åker, en sallad el så :)


nu får ni ha de så bra. kommer inte med en outfitbild nu, eftersom ja har stallkläder på mej ;)




fast, de är ju en outfit de åxå.
dock en gammal bild, men samma kläder nu ;)


TJOOHEEEEJ! :D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma "Miss Perfect":

fina hästkläder :)

2:a kommentar, skriven , av Ulrika:

snygga ridbyxor! jo jag är en hästtjej, har två stycken pållar har du egna eller?

3:e kommentar, skriven , av Liene:

sv: men jag var också rätt förbannad igår, fast inte av samma orsak då.



haha, mat är nog ett av det första jag alltid tänker på när jag vaknar.

Ha så bra idag!:)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

sv. jag har faktist aldrig smakat de , bara fått för mej att jag inte tycker om, haha :) händer idag?

5:e kommentar, skriven , av pelle:

Jo, man kan nog stryka julgranar. Men frågan är hur bra det blir!;P

6:e kommentar, skriven , av stina:

ha så skoj ikväll:)

7:e kommentar, skriven , av Mindy:

Ha en skön lördag..

8:e kommentar, skriven , av Elisabeth:

Hej! Nu är det avgjort och en av de tjejerna du röstade på vann! Kolla in vem på bloggen! :)

9:e kommentar, skriven , av Jenny:

hihii ja:)

Ååh de e ju bara för gott me lussebullar:D

10:e kommentar, skriven , av Ida Björck:

tjusig outfit :)

11:e kommentar, skriven , av Rebbz:

hehe ja det är det. Jag läste om Jimmy i göteborgs posten idag. Känns så läskigt! ;( och sorligt. Kramar

12:e kommentar, skriven , av Fiski:

svar: ok! nej, jag kollar inte på idol. tycker det är sjukt tråkigt. ><

13:e kommentar, skriven , av Emma Härnqvist:

- Oh jag vet jag läste de och hag tycker att det är helt troligt att människor är så egoistiska, eller korttänkta, vet egentligen inte vilket som är de rätta ordet för den sortens människor, hoppas att de löser sig och att han får en ordentlig utskällning av dig! Kram

Kommentera inlägget här :