Jorden kommer gå under!

publicerat i Allmänt;
ååååå, ja kommer sakna ihjäl mej innan de är tisdag!
för fick sms att han kanske inte kommer hem förens tidigast TISDAG! hur ska ja klara mej lixom?

Jobbar just nu, lite tråkigt är de o jobba i detta väder. Hade hellre varit hemma o grillat o ätit gott o tagit med en cider:P
Men nej, om de är sånt här väder på lördag kanske mamma vill grilla måste ju göra nått när inte micke är hemma!
Men nått positivt är ju att ja har hans bil iaf, tur de:P


Jaja, vad ska ni göra idag då? dricka er fulla o kolla på majbrasa?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Nej, vi ska bara va hemma, du då?

2:a kommentar, skriven , av lovisa:

hehe, okejj :()

tack så mkt, o du får också ha en hääärligt valborg!

kram :)

3:e kommentar, skriven , av ROXY:

hej gumman :>

jag mår bra som alltid :D och du då?

idag skall jag till parken och umgås med vänner, är ju jobb imorogn, men lite sällskap kan man ju unna sig :>

skall du festa idag? :D

4:e kommentar, skriven , av Fia:

Nehe du tack:P Jag klarar mig bra ändå! HAr ont i skallen så det skriker om det:S

Sitter här och försöker koncentrera mig på ett mail till min mormors systerdotter som bor i USA. Så jag tränar på min knöliga engelska. Jeppe får hjälpa mig. haha, man kan ju undra vad jag gjorde på engelskalektionerna....SOV???? haha!

Lycka till på jobbet!:D

5:e kommentar, skriven , av Linda:

Jag praktiserar pås jukhuset.

vad jobbar du med?

6:e kommentar, skriven , av Sara:

jadå jag ska ha en bra kväll det få du också ha :)

Kommentera inlägget här :