Imorrn är dom här!

publicerat i Allmänt;
tjohoo! om 24 timmar så är mina brudar här,  o de ska bli så himla roligt o ha dom här igen!

Idag va ja istallet på em, o red en ny häst så hon o ja galopperade i snön o de va såååå härligt! :D Gud, de va längesen de kändes så skönt o mysigt med snö :) o Classe o ja red dressyr i snön, så han fick åxå jobba lite extra med benen idag, så de va skönt :)
imorrn blir de åxå ridning! :D

Sen så fick ja även iväg min fula tvbänk, så nu är de bara vitt som gäller o svart i köket! :d
Kommer bli kanon när ja får min tvåa, ja längtar! Bara en halv månad kvar ungefär:P

om en timme hämtar maria mig, ska hem till henne imorgon bitti o hjälpa henne städa.
så ja måste städa här ikväll!!:P diska o hela köret, får vara vaken hela natten ;)

nej. ja hade ju saker o göra.
ska lägga in nya bilder åxå!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Filippa:

SV: Nej men åh vad tråkigt :( Jag höll ju alla mina tummar för dig :)

2:a kommentar, skriven , av Linda:

aha okej, trist att du inte fick det, men bättre lycka nästa gång :)

3:e kommentar, skriven , av Fia:

Sv: Hehe nej precis. frågat en kompis+hans tjej om dem vill åka med mig o sambon. Så får se vad det blir av det!:)



LÅter för härligt det du tjejen:) Jag ska tänka på er när ni röjer på Östersjöns hetaste dansgolv:)



Ja Lidl ja. Sitter jämt utlänningar vid busshållsplatserna vid LIdl här i stan. Helt sjukt!





Min fråga till din frågestund: Hur länge har du bloggat? :)

4:e kommentar, skriven , av Penajs - tankar, foton & musik:

tacktack så mycket! :')

5:e kommentar, skriven , av johanna:

Just nu: VINN EN GRATIS JEANSJACKA I MIN BLOGG :)

6:e kommentar, skriven , av Elin:

hehe bra :D

jadå helt okej :D själv då?

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

sv. jaa visst är dom! :) min dag har varit bara bra, och din? :)

8:e kommentar, skriven , av freja:

coolt och coolt. ovanligt kanske? men allt gick bra och det är ju det som är det viktigaste! :D

9:e kommentar, skriven , av fröken elin:

kupolen har jag hört talas om!...undra om jag vart där.. humm..



VA en gång i veckan? varför? va fuskigt! jag måste ha mer det var så skönt:D



10:e kommentar, skriven , av Erica:

Svar: - Haha, nä precis.. :p



- Var bor du nu då? Etta eller!?

11:e kommentar, skriven , av jamali:

fett söööta katter!

12:e kommentar, skriven , av Sandra:

åhh vad roligt det låter :)



Jo jag mår bättre, lite mörbultad och trött men det är ju fredag :)

Jadå nu är kylen full med gottigheter igen vilket är skönt.

13:e kommentar, skriven , av NINA - This is who I am ♥:

godmorgon! :)



kramis.

Kommentera inlägget här :