Nu blir de äventyr!

publicerat i Allmänt;
Yes, nu ska ja åka iväg med mamma.
Slänga skräp, köpa färg sedan hem till henne och sy gardinerna som ja ska ha i sovrummet :)


O sen när ja kommer hem ska vi räkna alla röster för veckans blogg ;)
Kan lova att de är en som har väldigt mkt röster redan, så ligg i rösta på den NI tycker ska bli veckans blogg!


HÄR RÖSTAR NI!


Nu är även dildopartyt bokat den 10/4 hoppas så många som möjligt vill komma annars får ja spader!!:O
De kommer bli en grym kväll, alkohol, dildo och massa oljor kan inte bli bättre blandning ;)

Jag bokade ett party genom Lustparty.se och vill ni åxå anordna ett dildoparty för dig och dina vänner?

Klicka då på bilden för o komma till deras sida!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara Solvik:

sv, jaha okej :).

Haha, ja, allt är kul förutom proven :(:P

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Vart har du sökt?

3:e kommentar, skriven , av Olessia:

sv: jaa men verkligen :D

4:e kommentar, skriven , av bell:

abort

5:e kommentar, skriven , av sara:

Bli att plugga bara idag själv`

6:e kommentar, skriven , av emelie:

sv: hehe tack =)

jaa så skönt, men det känns som en evighet ;P



Jag gör inte så mycket, själv då?

7:e kommentar, skriven , av Fia:

Oj, det där med omröstningen blir nog inte av för mig. Har inte hunnit skriva nåt, och jag lär ju inte få upp de där rösterna under dagen.:S



Kul med dildoparty:)

8:e kommentar, skriven , av Fanny:

tack så mycket :) nej det gör jag inte, det är soligt idag plus att jag har strumpbyxor under :)



aha vad mysigt. vart ska du måla någonstans?



vad innebär dildofest? tar alla med sig dom och prövar eller vadå? HAHA :D

9:e kommentar, skriven , av Sofia:

tack , allt bra?

10:e kommentar, skriven , av Anonym:

sv. okej va kul :) kramis

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

sv. okej va kul :) kramis

12:e kommentar, skriven , av paulina:

jag har faktiskt funderat på att anordna ett sånt party! min kompis skulle ha ett men hon segar som tusan med det så jag funderar på att ha det här istället! :D ska kika in på deras hemsida nu! :D

13:e kommentar, skriven , av Lisa:

chilla bara, självdå?:D





kung bild^:D

14:e kommentar, skriven , av Anonym:

SV: jag ska försöka göra klart lite arbeten tror jag själv?

15:e kommentar, skriven , av Cattis:

det var ifrån mig de förra ;)

16:e kommentar, skriven , av Sara:

sv: njae, idag har jag pluggat lite. matteprov imrogn :o måste plugga mer snart!

Själ vdå?

<3<3

17:e kommentar, skriven , av k:

nejnej jag bor hemma i den här lilla stugan, haha :D

18:e kommentar, skriven , av Erica:

Svar: - Ta det lugnt, hänga i kyrkan och så.. du då? =)

19:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fan va coolt :D

20:e kommentar, skriven , av bells:

a nej de kan man inte . :/ då blirre tufft.

Kommentera inlägget här :