JAG HATAR SJUKVÅRDEN!

publicerat i Allmänt;
ja ska ALDRIG mer sätta min fot på ett lasarett/vårdcentral, man får ju ändå inte den hjälpen man behöver!
läkaren kollade i min hals, och konstatera att jag inte alls hade ont i huvudet utan va fullt frisk..
Ändå skrev han ut både citidon och panodill som ja ska käka!! fyfan vad trött ja blir!
De kanske är mitt blodtryck som ligger högt el lågt, tror ni han kollade de?
NEEEE!!! Men faaan vad arg ja blev nu!


Tur ja ska få pussas med min sötkorv snart.....


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

usch!

Trist med läkare som inte tar en på allvar!!

2:a kommentar, skriven , av Johanna Thedéen:

Svar: Tack! :D<3

3:e kommentar, skriven , av Linda:

usch ja :S

ska hålla tummarna!!

4:e kommentar, skriven , av caroline:

vilken nöt till läkare :S

5:e kommentar, skriven , av Jonna:

HAHA !



Ne de är inte skoj :( varken med bra lön eller inte :( nästan 11000 denna månaden :/ Jisses

6:e kommentar, skriven , av Mindy:

God kväll gumman.Allt är bra med oss denna kväll..lita trött..skönt att man har jobbat denna dag..ska bara slappa..Allt bra med dig? kram

7:e kommentar, skriven , av Fia:

Det är så jävla typiskt sjukvården! Jag menar att ha huvuvärk i en veckas tid...det är inte normalt!Tog dem ens prover på dig?





Snygg bild btw:)

8:e kommentar, skriven , av Malin:

Hoho Porris!

Allt är väl bra här.. :) Men hur är det fatt med dig egentligen gumman? :( Du vet att ja alltid kommer finnas för dig.. <3

9:e kommentar, skriven , av Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna:

Ja, läkare kan vara som de är.. Därför jag vill bli en. Haha.



Och tack! Jag gillar också headern, ny och fräsch. :)

10:e kommentar, skriven , av petronella wadle:

Svensk sjukvård är värdelös i allt för många fall!

11:e kommentar, skriven , av Lise-Lotte:

Jag har högt blodtryck som jag äter medicin för. Får nog äta den resten av livet.

12:e kommentar, skriven , av Jagheterintesune:

Hoppas du har haft en bra dag! :)

13:e kommentar, skriven , av Du vet inte:

Tack tjejen :D

14:e kommentar, skriven , av Eha:

Hehe, det ser ut som du bara har en tand i nedre käken...

15:e kommentar, skriven , av SARAHDEM.BLOGG.SE:

svar: (sorry för jätte sent svar)





tack så mycket!

16:e kommentar, skriven , av E&T:

SV: Jodå, allt är toppen! :D Med dig då? :)

KRAAAAAAAAMAR, söt bild!

17:e kommentar, skriven , av amanda:

kolla gärna in min nya blogg och lämna någon kommentar efter dig tack :) kram

18:e kommentar, skriven , av lovisa:

taaack! :DD

jadå, med mig är det bara bra :)

själv med hoppas jag? :)

19:e kommentar, skriven , av sofia:

Tråkigt att höra... aldrig kul att inte bli tagen på allvar!!

20:e kommentar, skriven , av sara:

HEJSAN, allt bra idag? :)



kika gärna in och berätta vad du tycker om min nya design!

kram på dig.

21:e kommentar, skriven , av emelie:

sv: hahah FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN :D

22:e kommentar, skriven , av Emelie -EmeliesPlace:

härlig bild ;)

23:e kommentar, skriven , av Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

ja de är verkligen helt värdelösa!

24:e kommentar, skriven , av Anonym:

hehe kul bild =)

25:e kommentar, skriven , av A m a n d a:

Hih, rolig bild ;)

Kommentera inlägget här :