Godkväll.

publicerat i Hästarna;
Hej hej hallåå!
förlåt för dåligt skrivande, men har inte varit hemma..
Gjorde ju ludvika tur o retur idag dessutom, men nu är de gjort o ja kan förmodligen försöka gå vidare! :)
Sedan har ja varit i stallet med systeryster, hon hade hoppträning..

nu sitter ja här o är ensam hemma, vet inte vad ja ska göra nu..
ikväll klockan åtta ska ja kolla på ensam mamma söker iaf, man måste ju se de när de är en ifrån Ludvika med! :D

Ska ni kolla på de? :)


Jaja, nu ska ja svara på lite kommentarer.
vi hörs sen förmodligen!

puss




 

Bilden är ifrån när ja o M åkte på kryssning..

Minnen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emilia widerström:

svar: hej där:) jo det är bara bra me mej:) själv?

2:a kommentar, skriven , av Mia:

Hehe ja precis! :) Tidigare fick jag typ alltid kärringstopp när jag stannade helt i en korsning osv (då tänkte jag alltid att jag aldrig kommer få körkortet..), men idag fick jag inte alls kärringstopp o jag lärde mig dragläge o så jättebra idag (så nu vill jag börja på körskolan och allt!) ;D Men det blir inte att köra mer än varannan helg eftersom jag då åker hem till mamma, så vi får se när jag kan börja på bilskolan.. Men hoppas på oktober/november eller så ;D

3:e kommentar, skriven , av ElinStenberg! ♥:

Jo det är bara bra , hur är det självdå?

4:e kommentar, skriven , av v ~:

sv; det är rätt okej,har då inte klarat mig utan nässpray och halstabletter,men mitt magont börjar försvinna och min näsa börjar bli mindre täppt så framsteg :)

hihi!

kram! ♥

5:e kommentar, skriven , av Jenlen:

Hej gumman..

Jag ska också kolla på ensam mamma söker älskar sådana program, är en kompis killkompis med lite rörigt men sk abli kul att se :)



Låter som en bra & lugn helg ändå!

Jag har vart med min syster idag hon bor 8 mil från mig inte så långt men va trevligt att träffa henne vi har inte alltid gått så bra ihop, rätt så olika som personer..

Kram

6:e kommentar, skriven , av Sara:

sv: aadå, sj? :D

7:e kommentar, skriven , av Leia:

Tack!



Har bara tagit det lugnt idag.

Själv då? =)

8:e kommentar, skriven , av marie:

hej gumman!

bara fint med mig. hur mår du då?

det var jättemysigt med middagen igår, jag har sån liten släkt så det känns bra att få umgås med de som finns.

kram

9:e kommentar, skriven , av v e v v e:

sv; Tack tack :D



jag är med några kompisar nu. själv då? =)

10:e kommentar, skriven , av I S A B E L L E ♥ F O TO B L O G G:

hejsan (: jodå allt bra, sj? <3

11:e kommentar, skriven , av Carolina:

Svar: Haha, jag tvingade min dåvarande kille att kolla varje avsnitt av julkalendern om ifall att jag var med i just det avsnittet. Stackaren...

12:e kommentar, skriven , av lindanda:

ensam mamma söker är jätte bra =)

jodå,allt är bara bra med mig , själv då? :)

13:e kommentar, skriven , av andrea:

sv: hello :)

njaa, ont i magen och inflammation i handleden, men annars så :) själv?

HUG

14:e kommentar, skriven , av Anonym:

nej de blixtra o mina lillebror vågade inte gå haha :D

15:e kommentar, skriven , av Janna:

Hallå :>

Nja, förkylningen är sådär alltså!

Själv?

16:e kommentar, skriven , av Fia:

Sv: hihi jaså det säger du:) Ja du ska väl iaf ha nån bättre än M iaf! Klart du kommer hitta nån som du skaffar familj och hus med o allt det där:)



Hihi, jag hittade Jesper på krogen:) Det sa bara KLICK! Och jag är sååå glad:)



Ååå vad skoj! Hoppas ni får det kul då! Du hittar nog någon fin skatt du också:)

17:e kommentar, skriven , av becca:

fin blogg :) allt bra med dig då?

kram!

18:e kommentar, skriven , av Isa:

svar: höhö, jag med ;)

19:e kommentar, skriven , av Emma-Gill<3:

haha :p idg har jag haft träning och vart hos några släktingar :)<3

20:e kommentar, skriven , av Sandra:

Ja Ensam mamma söker får man inte missa :)



Jorå jag lever nu iaf haha. Var inte alls i form när jag vaknade :P Hur mår du då? Kram

21:e kommentar, skriven , av My:

japp, så himla gott. älskar smulpaj (både äpple och blåbär) med vaniljsås :D

22:e kommentar, skriven , av Sanna:

idag har det vart helt ok dd?

23:e kommentar, skriven , av Elin:

Jag kollar på ensam mammma söker

24:e kommentar, skriven , av vanessa:

God kväll, allt är helt ok själv då?

25:e kommentar, skriven , av S A N N A ♥:

Åh, tack så hemskt mkt,

vad glad jag blir!

26:e kommentar, skriven , av my:

HEJ SÖTA DU!

det är fortfarande dåligt, blir inte mycket bättre...

är du något på bättringsvägen? sjukkram hihi

27:e kommentar, skriven , av Jag och fotbollsspelarn:

Jadå, det kommer mer bilder, inte på allt men på vissa saker :)

28:e kommentar, skriven , av Amy.C:

hej:)



sorry för seg svar..har varit ganska upptagen i helgen..asch...

men tur att jag e ledig imorgon med:D hehe..^^



har du haft en bra helg då?:D

hppas det iaf..kram

29:e kommentar, skriven , av CHRJ:

sV: Allt är bara bra med mig, hur är det själv? =)

30:e kommentar, skriven , av lovisa:

hahahaa, ja! gör det! det är sjuukt nice och gott ;o

så hemsk jag låter.. festar och dricker..

hahaha, jag är inte sån- men visst busar man ibland :pp hahaah! =D



idag har jag vart inne på restaurangen och chillat med sofiiiii =D själv? =)

31:e kommentar, skriven , av emma:

jadå tack (: vad gör du ikväll sötnos?

32:e kommentar, skriven , av Du vet inte:

Ikväll ska jag fortsätta vila.. eller nue jag helt slut så jag tyror de blir sova snart hehe själv da??

33:e kommentar, skriven , av Ness:

hihi okej vad bra :D

allt bra ?

34:e kommentar, skriven , av m':

Vad skönt, ja här är allt bra! :D

35:e kommentar, skriven , av lindah:

Okej, härligt!

Just nu lyssnar jag bara på musik & så :)

Själv?

Kommentera inlägget här :