in till stan.. + en dagens outfit!

publicerat i Dagens outfit;
Ja o Ulrica ska åka in till stan en sväng, skönt o göra något annat än att sitta hemma o uggla:P


försökte fota dagens outfit med min webcamera, men de gick inge vidare..
men ni får se lite grann iaf ;)


 

 

Min super snygga nya jeanskjol som ja köpte på Vero Moda på rea

 

Samt ett mörkblått linne från HM

 

Blir nog o ha min rosa peaktröja över.

 

 

Den ja köpte i bulgarien! :)

 

O så får ni en EGO bild.

 

Nej, nu ska vi åka.

vi hörs sen.

 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av v ~:

sv; ja det finns nog det.



jag mår ganska bra idag faktiskt,men jag är inte riktigt frisk,men jag ska iallafall knalla ut en sväng idag.

hur mår du själv?

kram! ♥

2:a kommentar, skriven , av Janna:

Godmorgon :D

Njae, jag är ganska förkyld, så jag ska bara ta det lugnt ..

självdå?

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

tänkte faktiskt också gå på den:D me min bror

4:e kommentar, skriven , av Malin-Hockeyfruga:

ooja hihi de är alltid kul..dock fick ja igen imorses :S hehe! japp..men nu mår han bättre iaf..skönt! :P haha ah de är segt..å byter man till mtv så är de samma där med :S hehe!



gott:) ja lite småfesta bara..smörgåstårta, drinkar o spel blev de igår:)



åh vill oxå till stan å shoppa!! superfin outfit idag minsann!!

5:e kommentar, skriven , av ireen:

sv: aa bara bra själv hm vet inte själv hihih

6:e kommentar, skriven , av Sabina:

Meeen då, seg jag är då! :O :(

7:e kommentar, skriven , av my:

goddag! jooorå, idag är det superbra, är visserligen fortfarande sjuk, men det är underbart med helg! :Dhur är det själv fina du? kram

8:e kommentar, skriven , av linda:

fina bilder :)



just nu ska jag ut o bli fottad :) senare blire väl att umgås me poolarna :) själv då ? :)<3

9:e kommentar, skriven , av Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle:

Ja visst är den fin! :D



händer hos dig då?

10:e kommentar, skriven , av v e v v e:

sv; fanns på någon sida .. typ skor4u eller något xD kommer inte ihåg, men sök på stövlar på google :)

11:e kommentar, skriven , av Micaela:

Sv: Tack ska du ha! =D



Vi ska i alla fall äta middag på en kinarestaurang :) Sen får vi se vad som händer! Hihi

12:e kommentar, skriven , av Sessan ♥ (Jenna):

jaa men tecknat är bääst :D

13:e kommentar, skriven , av Jag och fotbollsspelarn:

Hallå där :)

Ja allt är bra här, nu har vi lämnat ifrån oss vår gamla lägenhet och kan koncentrera oss på allt stök i den nya :) natten var utmärkt. Hoppas allt är bra hos dig idag. kram

14:e kommentar, skriven , av I S A B E L L E:

tack :D följa varandra me bloglovin? <3



Inte så mycket, typ tar de lugnt bara, sj? <3

15:e kommentar, skriven , av ävelicious:

det är det, sj då? :)

16:e kommentar, skriven , av Mindy:

God eftermiddag gumman..Allt bra med dig denna lördag som det är med mig.Ha en skön dag.kram

17:e kommentar, skriven , av emelie:

sv: hehe fixade kläderna bara :D haha

allt bra idag gumman?

18:e kommentar, skriven , av Beatricee:

nej det har jag inte :O <3

19:e kommentar, skriven , av Mia:

Ja det är bra med extern hårddisk samt USB-minne, så man kan lagra allt där istället för på datorn. :) Hade visserligen bilder på datorn o musik, men de har jag ju på externa också så.. :)

Det enda som jag kommer sakna är The Sims 3, men får väl tanka det på nytt ;p



Jodå vi hade jättemysigt igår! :) Filmen var superbra ;D

20:e kommentar, skriven , av lovisa:

hej! =)

jora, det är sjukt skönt med helg! kan inte klaga precis, hahah! =DD

ikväll ska vi ha gäster sen kanske jag träffar sofi en stund. får se vad som händer annars.

vad ska du själv göra? =))<3



du får ha en fin lördag!

21:e kommentar, skriven , av Anonym:

haha jaa verkligen. men ja går på sådant iaf:D med kompisar ibland haha

22:e kommentar, skriven , av emilia widerström:

svar: hej:)

jodå det är bara bra me mej, själv? :)

jag har inga planer alls för ikväll, så de blir väl bara till att ta de lugnt :) vad ska du göra? :)

kram/ emilia.

23:e kommentar, skriven , av emelie:

sv: haha jag ska gå loss ikväll :d haha

Okej, men ändå, det han gjorde var fel :) Men stå på dig gumman!

24:e kommentar, skriven , av Sabina:

Ja, det får vi göra :) Ska nog eventuellt dit igen nöästa vecka :)

Kommentera inlägget här :