Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Beatricee:

nej faktiskt inte lr jo jag ska till en kompis :D

sj då?

2:a kommentar, skriven , av marie:

hej gumman!

ja, du då gör du bäst i att glömma honom!

härligt med hembakat, det var jättelänge sedan jag fick ett ryck och bakade. kanske på tiden, nackdelen är att jag inte kan ha det i frysen utan bara fikar upp det själv :)

nu sitter jag på jobbet och längtar efter helgen.

kram

3:e kommentar, skriven , av v ~:

sv; ja de kan vi nog göra,men nu ska jag se på tv och äta glass!



hihi,nja jag vet inte riktigt vad det är!



krya på dig du med!

kram! ♥

4:e kommentar, skriven , av lindah:

Ao, vi har blåsigt bara, men det regnar inte :P

Det gjorde det igår hos oss, blixtra & öste ner!

Men jo, man behöver vila ut sig också någon gång :)

5:e kommentar, skriven , av Jenny:

Tack snälla, ja visst är det men man får skylla sig själv..:) Men är inte du naturligt blond?



nja sådär håller på med va/el fakturor just nu,det är den tiden så måste registerar o grejA MEN kul att man har ngt att göra så tiden går fort..

Kram

6:e kommentar, skriven , av Beatricee:

vi ska väl käka sj då? :)

Kommentera inlägget här :