Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenlen:

Himla fin väska skulle inte säga nej till den heller :)

2:a kommentar, skriven , av Fröken M:

Super fin, men det är väldigt mycke pengar... !!

3:e kommentar, skriven , av Yasmine:

Tack så mycket :)

Jag brukar inte heller hitta kläder till mig, men ibland så gör jag de :P

4:e kommentar, skriven , av linda - en vimsig mamma:

lite väl dyrt för en väska kanske =/

jag ska plugga och jobba =) kram

5:e kommentar, skriven , av shopoholic:

DISS! Jag tycker det ser ut som en tantväska.

6:e kommentar, skriven , av emma härnqvist:

helt ok men då har mulberry snyggare tofsdetaljer på sina.. om det är dne man vill ha :)



det är bra med mig, sjävl? kram

7:e kommentar, skriven , av Malin:

Why? vi ses ju knappt endå jue! ;p

8:e kommentar, skriven , av Mamma till William och bebis i magen:

Snygg väska.Skoj att det snart kommer en bebis hos din vän.kram

9:e kommentar, skriven , av ?:

självklart fin väska, men FÖR dyr. har inte hon tillräckligt med pengar?

Kommentera inlägget här :