Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mizca:

Svar: Ja, det skall vi tyvärr! Som tur är har vi mycket dubbelt.. vi har två tvapparater, två dammsugare m.m .. ;) Och jag vill inte ha tallrikar och porslin och sånt, men det är ändå massa att packa.. Huga.

2:a kommentar, skriven , av Sara:

DISS tycker jag :)

3:e kommentar, skriven , av Anna:

Hiss för det skulle va roligt att ha något som nästan ingen annan vill ha xD ? . allt bra ?

4:e kommentar, skriven , av ♥ majjin.se - [ F O T O ]:

STOR diss! x)

allt bra?

5:e kommentar, skriven , av Mamma till William och bebis i magen:

Diss i min smak med.Ha en fin onsdag.kram

6:e kommentar, skriven , av Michelle:

fin blogg:)

7:e kommentar, skriven , av linda - en vimsig mamma:

ja det tycker jag att du ska!! jätte fint där ju =) kram

8:e kommentar, skriven , av Greta:

Inte så jätte snygga, tyvärr men gillar man färg så goooo! ;)

9:e kommentar, skriven , av Fnulan:

Hahahhaah nej inte jag heller!!!!

kram

10:e kommentar, skriven , av Junitjej:

Jag dissar!

Snygg blogg du har!

11:e kommentar, skriven , av Helena:

Diss

12:e kommentar, skriven , av daniella:

oj vilka skor, DISS för mig!

är allt bra med dig? :)

13:e kommentar, skriven , av Frida:

Ja, tyvärr var samtalet tidigare idag desto mer negativt så det lilla positiva han fick senare sen betyder inget nu...

14:e kommentar, skriven , av sabina:

Åh, fyfan vilka gräsliga skor. :)

hur kan man ta såna priser för nåt så hemskt :P

15:e kommentar, skriven , av Elin:

Sv: Tack så mycket:)

Allt är jätte bra med mig.

Sj??

Kramar Elin

16:e kommentar, skriven , av angelica:

sv åh taack! :)

17:e kommentar, skriven , av emma härnqvist:

riktigt fula!



hoppas att de slöer sig för dig med allt gumman.

Kommentera inlägget här :