Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma till William & bebis i magen:

Godmorgon..Fy vilken äklig bild...Hihihi--

De kunde inte säga hundra att det var en tös men nästan..Men vi får se när det väl är dax.Ha en skön måndag.kram

2:a kommentar, skriven , av Rebecka - Hårdrock:

Haha, nej, verkligen inte. Det är mysigt när pojkarna är lena!

3:e kommentar, skriven , av Mamma till William & bebis i magen:

Hoppas att du får en bra dag..Vad för skoj ska du göra denna dag? kram

4:e kommentar, skriven , av Mamma till William & bebis i magen:

Min vän kommer över på fika så det ska bli mysigt..Lita blåser det tyvärr här med..lycka till med studiorna..kram

5:e kommentar, skriven , av Mizca:

Haha! Näee.. det skall han inte ha.. fy fan vad äckligt det är.

Min man har skägg och ibland kan jag tröttna på det, men skulle han raka av sig det så skulle han se mycket yngre ut. Han passar i skägg, men det är så äckligt! HAHA!

lagom mycket hår på bröstet.

6:e kommentar, skriven , av Mizca:

Svar: Så han har inget på bröstet heller?

Om en kille inte har något alls på bröstet är han inte riktigt manlig för mig .. lite hår måste en kille ha.. =)

7:e kommentar, skriven , av Mizca:

Svar: Då förstår jag det, är man tatuerad så är det asfult med hår som döljer motiven!!

8:e kommentar, skriven , av Malin:

Nej det är klart dom inte ska vara!

9:e kommentar, skriven , av Fia:

nej usch nej....det är bara äckligt tycker jag!!!

Kommentera inlägget här :