Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MyzaaN:

sv; det har du helt rätt i, har sett folk matcha prickigt så fel....kanske därför jag inte gillar det ;D



Lycka till på praktiken:D

2:a kommentar, skriven , av johanna:

det var drygt:(haha

3:e kommentar, skriven , av LINDSHE - svart bälte i shopping! -:

Hejsan! :) Har du haft en bra helg med mycket halloweenkänsla?



Tänkte bara tipsa om att jag nu har startat en tävling där man kan vinna 2 mysiga spalampor att ha i badkaret/duschen! Väldigt mysigt nu till hösten och det vore superduperkul om du ville vara med och tävla! :)



http://lindshe.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-2-spalampor-fran-smartasakerse.html#comment

4:e kommentar, skriven , av Tette:

Jodå det gjorde jag, fast var lite sur! Fast det fick jag tydligen bli idag med :P haha ^^

Men pratat lite skit med min pojkväns mor är alltid kul :3



Allt bra med dig då? :>

5:e kommentar, skriven , av HANNA:

sv: vad har hänt idag då? :)

6:e kommentar, skriven , av linda - en vimsig mamma:

ja inväntar sista kalas besöket idag nu =) kram

7:e kommentar, skriven , av LINDAVIOLA!:

sv; Ja det var riktigt kul! Speciellt eftersom jag och den andra tränaren tog över gruppen i höstas. Det visar ju att vi jobbar åt rätt håll :).

8:e kommentar, skriven , av kajsa:

sv: tack så mycket :D

jatack, jag har haft en bra helg,

hoppas du också har haft det! :)

9:e kommentar, skriven , av Sanna:

Sv: Tack så jättemycket! :)

10:e kommentar, skriven , av Blopparna - Emmy:

Åh vad spännande! Lycka till :)

Kommentera inlägget här :