Ett stort beslut!

publicerat i
Idag tog ja mig mod och ringde gyn i Falun för att prata med min läkare, hon ringde upp efter en timme..
 
Och jag sa då att vi har ångrat oss, vi vill ha hjälp att bli gravida. Jag känner att ja inte står ut med smärtan längre, att ja hellre vill må bra och slippa värktabletterna.
Jag ska nu börja med nässprayen igen, och sen blir vi kallade till henne i maj, sen till IVF i augusti..
 
Det blir en tuff tid framöver, eftersom ja helst vill va gravid redan.
Alla vänner har ju barn, alla utom jag!
 
Känner mig misslyckad och värdelös som inte kan få bli gravid utan hjälp :(
 
Men men, någon gång kanske de blir min tur med.. får väl hoppas de blir snart, så man slipper vänta i flera år.. :(
 
Hoppas ni alla mår bra!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin :

Det blir nog svårare för dig också eftersom du så gärna vill. De kommer att hända gumman!

Kommentera inlägget här :