Hej på er!

publicerat i
Hej!
Nu va de ett tag sedan ja bloggade, har saknat de lite. Få knyta kontakter med okända människor bakom dataskärmen som tillslut blir ens kompisar, nära sådana också..
 
Men nu tänkte ja ta tag i detta, och dela med mig av mina tankar inför IVF tiden som kommer nu.
Jag blev opererad i juni och tog bort ytterligare cystor, och efter de så har de blivit sagt att jag inte kan få barn själv just nu.
Jag mår ganska dåligt emellanåt att jag inte kan, de känns ganska hårt och höra. Men ja är så otroligt glad att de finns hjälp att få, och att de finns en liiiten chans att även jag har en liten snart, förhoppningsvis nästa år!
 
Nu åker vi till Rhodos om 1 vecka, när vi kommer hem sen har vi vårat första möte i Falun, ja är förväntansfull! Ska bli intressant och se vad som sägs och hur tidplanen ser ut.
 
Livet rullar annars på, jag har vikariat fortfarande och i huset börjar vi komma ordning. Jag tar ett rum i taget, just nu är de hallen som får sig en makeover.. :) Eller, en av hallarna.. Den stora hallen vet ja ännu inte hur ja vill ha, vitt vet ja. men vill ha en snygg fondvägg där man ställer skor annars blir de så fula märken när man ställer upp skorna.
 
Jag har börjat tagit tag i vikten med, är ute och går eller löper varje dag, har minskat mkt i CM men mindre i kg. Jag är nöjd, och jag mår bra med de. =)
 
Nu kommer här en bildkavalkad ;)
 
 
Hallen med nymålade byrån också! :)
 
 
 
De är vi mot världen <3
 
 
Liiite för stora byxor ;)
 
 
Såhäör tillbringade ja min ledig tid, ska bli underbart att få ligga i solen och steka en heel vecka snart ;)
 
Nej, nu är de dags att duscha och göra sig redo för sängen.
Sköt om er, så hörs vi snart igen!
Puss o kram
 

Kommentera inlägget här :