vissa saker ligger på is

publicerat i
Livet är så orättvist, men man ska va glad o lycklig med det man har istället! 
För mig innebär de att min högsta dröm ligger på is, jag har velat haft barn sen jag va 16, i år blir jag 27 o har ännu inga barn.
Min sjukdom endometrios är inte att leka med, o ni som inte har den kan va glada! Denna sjukdom ställer till med så mkt problem o smärta i kroppen..:( jag har idag lärt mig att leva med den, o vid varje mens är ja förberedd på de värsta.
 
Vi har gjort 1 helt försök med ivf, satte in ett jättefint ägg, men de tog sig aldrig. 
Nästa försök blev inte långvarigt eftersom ja blev sjuk o opererad.
 
Så just nu ligger allting på is, o jag har lagt alla tankar o energi på träningen istället. För att om jag inte tänker så mycket kommer allting självmant tror ja, att veta att man inte kan få barn kanske tär på en, mitt humör är inte att leka med ibland, jag mår dåligt ofta o allt går ut på micke tyvärr. Jag är så otroligt glad att han finns där i vått och torrt, jag älskar han så otroligt mycket o längtar tills ja kan säga till honom att han ska bli pappa till mitt barn. ♡♡
 
Träningen ger resultat, på 1 vecka har magen blivit mindre, ja mår bättre, är piggare och humöret bättre!:) så jag tänker koncentrera mig på detta, beach 2014 här kommer jag!;) 
 
 
 
Tur dessa älskade busungar finns! ♡♡ 
 
 

Kommentera inlägget här :