Det här med att hålla bloggen igång!

publicerat i
Oj, hej på er!
usch vad jag är värdelös på att blogga egentligen :( tror jag ska tabort facebook igen så ja kan blogga ännu mer!
För det va ju mer skrivet här då, än vad de är nu! :(
 
Måste försöka börja mobilblogga mer, har ju alla bilder i mobilen och tar mig inte tid o föra över alla bilder till datorn varje kväll.. haha
 
Så, vad har ni gjort i helgen då?
 
kram
 
Gammal bild, men jag är sååå sugen på o dra ihop en tjejfest! om de ändå fanns någon mer som skulle vilja :(
Saknar alla mina vänner som bor på långväga avstånd :(
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mia Forsberg:

Ja det är härligt med träningsvärk men imorrn blir det vilodag, känner att det verkligen behövs nu :)

Usch vad träligt att vara förkyld! Förstår att det kryper i kroppen när du inte kan träna, så brukar det vara för mig också. Samma sak när jag har vilodagar, behöver ju det för att återhämta mig och få vila men när man väl har vilodagen och ska ta det lugnt, då känner jag mig sååå rastlös! :P

Kommentera inlägget här :