hallå bloggen!

publicerat i
Hur mås de med er alla som är här inne o läser?
med mig är de bra, eller så bra som de kan bli just nu.
Även om ja fick positiva besked efter läkarbesök igår, så finns de vissa saker som tynger ner mig ännu mer :(
 
dessutom tråkiga besked av en nära vän idag, och jag blev så otroligt ledsen för deras skull.. :( nära vänner är man rädd om, och vid såna här besked önska man att man bara kunde dra dit och ge dem en stor kram! blahaa för att man inte va miljonär!
 
Annars då, dagarna rullar på i min ensamhet i huset.. jag och katterna spenderar tiden i soffan ;)
förra veckan va ja ganska huslig, men nu har de blivit mkt slötid.. :(
diskmaskinen måste plockas ur, tvättmaskinen skulle behöva köras, dammsugaren skulle behöva användas...
 
på lördag ska tilda dessutom ha kalas, så innan dess måste jag gjort allting.
 
Så har ni bra tips för lekar på ett kalas med massa 9 åringar, så tas de gärna emot! :)
 
 
 
Att spana bröllopskläningar är de enda roliga ja gör nu för tiden ;) hihi

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mia Forsberg:

ah du äter inte potatis när du kör lchf? Åh jag skulle inte klara det för klyftpotatis och strips är ju sååå gott! :D

Kommentera inlägget här :