ja klara de!

publicerat i
 
 
Före lopper va ja något taggad! 
Men efter ca 2.5 km började mina vader protestera, trots att ja hade mina kompressionsstrumpor:(
Micke väntade på mig efter 3 km, o vi tog sällskap en stund, men min cysta i magen tyckte att den kunde ju börja bråka med mig oxå. Så ja sa åt micke att han kunde springa o att vi ses i mål.. 
Vaderna blev bättre o ja sprang om flera stycken på slutet så de kändes bra, o kom inte ens 1 min efter micke.. 
Nu har ja fått mersmak av att springa olika lopp, så är sugen på att kolla vad som finns i landet! 
O hoppas nya skorna kommer snart så ja kan springa bra..:) 
 
Min tid blev iaf på 38, o målet va under 40 så de klara ja iaf:) 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Duktig du är! :)

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Duktig du är! :)

3:e kommentar, skriven , av Linda:

Duktig du är! :)

4:e kommentar, skriven , av Lotta:

Bra jobbat! Synd att du inte bodde närmre så hade vi kunat springa ihop :P

Kommentera inlägget här :