Skitsnack är de värsta ja vet!

publicerat i
När folk säger att ja får skylla mig själv över detta, att de är ja som orsakat de när ja sprang i tisdags tex ska fan bara hålla käften!
Blir så trött på folk som inte tar reda på fakta innan dem säger något! 

Att leva sitt liv, att springa 1 dag på 8 veckor är fan inte hela världen o dessutom gick jag mycket.
Man kan inte framkalla ett missfall, utan de blir om de va något fel på fostret, kanske de inte utvecklades som de skulle! De va redan litet första ggn vi lyssna på hjärtat o därav denna extra koll! 
Jag hade allting på känn o va livrädd! 

Just nu är ja bara förbannad på oäkta "vänner" 



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Natalie:

Slå till dövörat och nonchalera idioter som inte är värd din vänskap. Man kan inte framkalla missfall om man inte äter p-piller under graviditeten.
Massa styrke kramar från oss💜

2:a kommentar, skriven , av Therese :

Jag hoppas att du skämtar? Fan har folk inget vett alls? Det är ju som att påstå att det går att framkalla ett hjärtstillestånd på ren vilja. Jag har alltid blivit rekommenderad att motionera under graviditeter. Sen händer det att något är fel, att foster är sjuka. Och hur hemskt det än låter så kan ett missfall vara bra. Tänk om kroppen inte kunde välja bort skadade foster, utan att alla barn föddes oavsett om de skulle kunna överleva utanför magen. Jag hoppas att du förstår hur jag menar ❤❤❤❤❤

3:e kommentar, skriven , av Rebecca J:

Jävla idioter!! Som sagt bry dig inte alls om detta de kan dra åt helvete !! Kram ❤️❤️

Kommentera inlägget här :