hemma igen!

publicerat i Allmänt;

nu är ja hemma efter en natt i västerås, va hos milla på födelsedagsparty, va planerat ända sen hon inte kom på mitt..
men nu tog vi igen de, o de va såååå kul o träffa henne igen, hoppas vi kan fortsätta ha kontakt o ses.
Tråkigt bara att Andersson blev utkastad annars kanske vi hade varit kvar längre, o då hade ja haft massa mys med R... Fast, de hade vi sen när han kom hem åxå! :D



Bjuder på bilder,




My, jag o milla



Jim o andersson



Milla o jag



Världens gulligaste par, milla o jim!


kommer mer bilder sen, nu ska ja äta :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Det var super kul att träffa dig med :D

2:a kommentar, skriven , av pelle:

MIn helg har varit guld! Ska man tolka dina bilder så har din också varit bra?;)

3:e kommentar, skriven , av Ida:

Bra blogg!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jaa men självklart!

Helgen har cart toppen. din då?

5:e kommentar, skriven , av Jenny:

Sv: Man får hoppas nu:).. ojjdåå jag hoppas att man hittar honom då, fan att sånt här jämt ska hända:(

6:e kommentar, skriven , av Hanna:

Vilken fin kisse du har på headern, och härlig en blogg i övrigt. Hoppas du haft en bra dag.

7:e kommentar, skriven , av stina:

jo då:)

skoj med paratjj :)

8:e kommentar, skriven , av H:

Jodå, en skön helg :D

Själv då? :D

9:e kommentar, skriven , av Nina:

ja det är ju så gott! :)



åh jag är granne med västerås, jag bor i eskilstuna!



kram

10:e kommentar, skriven , av Estefany:

sv: jaa =/.kram

11:e kommentar, skriven , av Hanna:

Har ätit julmat så att man mår illa. Ska ta mig en promenad snart.

12:e kommentar, skriven , av SHOEBOX - Vinn NIVEA-kit!:

Ja, jag har jobbat hela helgen och det har varit fullt upp.

Din helg verkar också ha varit bra :)



Lycka till i tävlingen!

13:e kommentar, skriven , av Sofia:

nä det förstår jag, heheh ;)

själv har jag vatt på 2 stycken faktiskt :)

14:e kommentar, skriven , av Elisabeth:

sv: Ja :) var sorligt idag...

15:e kommentar, skriven , av N E L L I:

Ja, eftersom jag hejade på honom ;) Haha!



Yeah.. alltså.. mina lussebullar blev inte alls goa.. de smakar fan sten

16:e kommentar, skriven , av karro:

ja en rätt bra helg :)

hur har du haft det? :D

17:e kommentar, skriven , av Sessan is bride to be:

Härliga bilder, ser ut att ha ahft en bra helg? Första advent idag, myst med glögg och pepparkakor??



kram kram

18:e kommentar, skriven , av Anonym:

sv. ja visst är det :) jaa, haha :) haft en bra helg?

19:e kommentar, skriven , av Liene:

sv: OKej, tack för röstningen:)

Jag har haft en bra helg, du då?



Dåligt att nån behöver ha blivit utkastad...

20:e kommentar, skriven , av Sensuellt:

vilken jävla söt katt i headern :D

Kommentera inlägget här :