Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Men åhh, tack så mycket :D

vad glad jag blir!!!!

skickade ett mejl till dig nu!

2:a kommentar, skriven , av Julia:

sv; jajamensan! :D

3:e kommentar, skriven , av Leia:

Hehe, jag vill faktiskt helst glömma honom.

Ja, det skulle vi ju kunna göra! Det vore kul. :D

Okej, synd att han gick bort =/





Kramar

4:e kommentar, skriven , av Mia:

hehe jo man får börja övningsaköra på bilskola när man är 17, men man måste ju vara 18 för att göra teori och uppkörning. :)



Men jag kan inte skriva in mig där förrän efter sommarlovet, i augusti-september.. För de har sommarstängt i juni-juli.. ;b

5:e kommentar, skriven , av Linda:

sv; Jag passar huden jag, själv då =)?

6:e kommentar, skriven , av Fia:

Sv; precis. men det går nog fort:D



Hehe, party party på fredag?:)

7:e kommentar, skriven , av Mino:

Svar: Idag jobba jag och träffa en kompis för en fika. Själv då?

8:e kommentar, skriven , av emma - en modeblogg! ♥:

Vad mysigt :-) Hur gammal är din lillebror då? :-) <3

9:e kommentar, skriven , av LINA:

Jaa :)



Nej, mamma och pappa åkte iväg nu på kvällen istället! Jag har så mycket att fixa i lägenheten just nu, jag och min sambo flyttar ner till HBG snart. Så vi flyttar ut ur våran lgh 1a så måste donas en del, vill inte stressa sista veckan :)

10:e kommentar, skriven , av N E L L I:

aha, ;D

hoppas hon gjorde mat åt dig då!





11:e kommentar, skriven , av Erica:

Svar: - Haha, jaha. Jag dricker inte alkohol. :)

12:e kommentar, skriven , av Leonora - The Magic Memories:

sv; jag håller verkligen med :D

13:e kommentar, skriven , av Helena:

Sv: Hahaha, men bara på den bilden ju! :DD

Regn?! o: Trodde inte det kunde regna annat än på sommaren, eheh! :D Men okej, här var det heltgrått och typ, ah, 7 grader :( ... </3

14:e kommentar, skriven , av Sofia:

läs om det i min inlägg :)

15:e kommentar, skriven , av sara:

tack detsamma:) jo fan vad jobbigt det är!

16:e kommentar, skriven , av Carolina:

GLAD PÅSK :)



Är tillbaka med bloggen på måndag. Skrivs då! PÅSKKRAM

17:e kommentar, skriven , av Nikolina:

allt bra sötnos? :)

18:e kommentar, skriven , av Rebecca (::

han är 9 år ^^

i karlstad, vart bor du då? (:



ja men precis!

idag har jag varit i skolan och på tsna en sväng ^^

dudå?

19:e kommentar, skriven , av M A L I N:

sv: ja det blev massor med grejer faktiskt :D

20:e kommentar, skriven , av Anonym:

GLAD PÅSK :)



Är tillbaka med bloggen på måndag. Skrivs då! PÅSKKRAM

21:e kommentar, skriven , av emma härnqvist/perfektion:

ja men absolut.. desutom har man gyrm rabatt där :)

22:e kommentar, skriven , av emma härnqvist/perfektion:

ja men man behöver pengar om man ska ha en liten kan att försörja emd allt de innebär.



har du kommit på något namn än?

23:e kommentar, skriven , av matilda:

sv: idag har jag chillat med en polare hela dagen! :D

24:e kommentar, skriven , av nathalie :):

vilken fin blogg! :)

25:e kommentar, skriven , av Lisa:

jamen vists gör den:D



grattis till henne=)

26:e kommentar, skriven , av emelie:

sv: hehe vi hade det bra faktiskt.

vi hann dock inte shoppa, men vi hann köpa mat och annat mumsigt ;P

27:e kommentar, skriven , av Du vet inte:

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?





Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Se för dig själv du kommer digga min blogg!

Du hittar ALLT! o jag bjuder på de lilla extra ;)



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

28:e kommentar, skriven , av johanna:

ja okej :D vad roligt! är du lite nykär nu då eller ? hiih =)

29:e kommentar, skriven , av ROXY:

efter jobbet igår blev de träning, sen mysa med grabben, och idag jobb igen :>

har ni också bätre väder idag ?:D

30:e kommentar, skriven , av Sandra:

Ja det är en riktigt sommarheader :)



Jo man gör ju verkligen det. Haha nej men finns det någon tjej som någonsin gör precis som killarna vill? ;)



Jag mår bättre idag. Efter jobbet igår var jag helt "out of it" (kommer inte på något svenkt uttryck haha). Men nu idag känns det ganska bra. Hur mår du?

31:e kommentar, skriven , av Elena:

SV: ja håller med dig

32:e kommentar, skriven , av Mindy:

Godmorgon..Hoppas att du får en skön torsdag.kram

33:e kommentar, skriven , av Cattis:

SV: haha ja eller hur, problemet är bara att jag inte vill ha Erik :P

34:e kommentar, skriven , av madeleine:

så fin din blogg blivit sötnos :)

Den var fin inna med iofs :P



ha en bra påsk

kram kram

35:e kommentar, skriven , av Vanadesse.:

Hoppas du får en fin påsk:)

36:e kommentar, skriven , av Iva:

sv: Jag fyller bara 13 i vinter, hehe :)

37:e kommentar, skriven , av Malin:

Tack gumsan! :)

38:e kommentar, skriven , av Sofia:

Grattis till henne! :) hoppas en ny tävling kmr upp snart ;D

Kommentera inlägget här :