godmorgon onsdag!

publicerat i Allmänt;
Jahaja, redan onsdag. tiden bara springer iväg!
nyss tyckte ja de va 3 veckor kvar till kryssningen, men idag är de bara 3 dagar kvar!! ååååå de kommer bli så roligt, ja längtar verkligen! :D
Eller vad säger ni brudar? ;) Ska vi ha roligt eller? :O :D


Tänkte visa er vad ja köpte nu när ja va i sthlm o i västerås!

På hm i sthlm hitta ja en klockren tröja till lillebror då han ALLTID säger VA!



Snygga va?
ja tror lilleman blir glad!


Sen i västerås så va vi in på HÖÖKS för Marias mamma ville ha något därifrån.
Så då drömde ja lite till på ridbyxorna ja kollat på bra länge.
Så igår slog ja till!



Sååååå snygga! :D

Sen för o vara lite snäll, så köpte ja en tunika till mamma.
Bara för hon är världens bästa! <3



Så hoppas hon inte läser detta nu:P


o ja som inte ens tycker om o visa mig i bikini köpte väl en ny bikini åxå!:P



bikinin o tunikan köpte ja på en affär som heter catalog! :)
De va halvapriset, så både tunikan o bikinin kosta 95 kr, o de va vad de kosta styck!
mkt bra kap! :d

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av freja:

alltså.. jag hade ju bara en gravidmage i 3 veckor.. och då hade jag så himla mycket annat att stå i osv. klart jag såg den. men jag kände inte att det var ett barn där så att säga..

2:a kommentar, skriven , av elin:

tunikan är jättesöt :)

3:e kommentar, skriven , av Mindy:

Hej snäckan..Allt är bra med mig..Snygg inköp :) Ha en skön onsdag.kram kram...

4:e kommentar, skriven , av Johanna Ågren:

fina saker , rideer du också? :) ja ja har haft en jätte bra helg :) ahr du? ja följer dig nu, fljer du min? =)

5:e kommentar, skriven , av Leia:

Tack så mycket, fast det blev 2st 2or.

6:e kommentar, skriven , av ROXY:

jaa, sen får man ignoerar hans jobbiga jamande :p

men imorse kunde jag ej slita mig, stackarn fick mat 2 ggr ;)

vems katt tog du hand om då?



ooh, kul med kryssning, jag vill också ut med båt :D

7:e kommentar, skriven , av Filippa:

Vad bra att det gick bra! Vad är det för jobb du söker till? Fina saker du! Kram!

8:e kommentar, skriven , av Nina:

massa snyggt :D

9:e kommentar, skriven , av Fia:

Sv: Aaahhh men det låter ju underbart tjejen;) Blir sugen jag med på att åka. Drömmer mkt om nätterna att jag är ute på kryssning:) Hehe.



Jag vet inte vad det kan ha vart. Kräktes ju bara en gång. Men sen så fick jag ju sån huvudvärk. Men idag känns det bättre och imorn ska jag jobba igen:)

10:e kommentar, skriven , av MizthaNguyen (v.:

svar; awuu tack så mycket :)!

11:e kommentar, skriven , av A M A N D A - F A L K:

jag hatar den där reklamen "You talking to me?" haha ;)

Hoppas du får en mysig eftermiddag!

12:e kommentar, skriven , av JamaLi:

lol YOU TALKING TO ME! älskar reklaaamen!

13:e kommentar, skriven , av Therese:

bikinin var helt underbar!

14:e kommentar, skriven , av Nina:

jädrar! den var ju assnygg! :D bra köp där ;)

Kommentera inlägget här :