Jag säljer tre par skor!

publicerat i Allmänt;
Eftersom jag har rensat garderoben och bland mina skor så har ja beslutat mej för o sälja fyra par skor, ett par är använda EN enda gång!

ja tycker dom är kalas snygga, men ja kan inte gå i dom :(
Sen så tycker ja att nån som verkligen tycker om dom, o vill använda dom kan få köpa dom istället! =)

Ett par röda, köpta på skopunkten stirl 38, men ganska små i storleken tycker ja!
som sagt, använda EN enda gång på en fotosession.

tänkte mej ett pris på 150 kr eller högserbjudande!
Köparen står för frakten =)








Sen är de ett par svarta stövlar som är använda typ två ggr, men ja tyckte inte om dom.
för vida i skaftet. storlek 38 även där

200 kr tänkte ja mej för dom eller högserbjudande!




sen ett par tygskor och ett par platta pumps, kalas sköna!
dock inget för mig tycker ja :(
Samt ett par vita tygskor, lite smutsiga fram men inget man tänker på!
båda i storlekarna 38.

80 kr per par!





Intresserad av något par??
maila mig isf på
[email protected]

Köparen står för frakten!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av E:

Fina,jadu vi har slask å tråk här men jag åker snart till Sälen å då blir det massor av snö :-D KRAM

2:a kommentar, skriven , av marie:

Smilla hälsar och tackar :)

AA, vad är det? skönt att städa ur garderoben, kan behöves ibland :)

kram

3:e kommentar, skriven , av Johanna Ågren:

heeje :) jätte fina skor, tyvärr inte rätt storleeeek... skall vi följa varandras blogagr med bloglovin :D?

4:e kommentar, skriven , av MizthaNguyen (v.:

svar: ka vä'rsta läskigt och jag vill itne dö XD jo då har typ gåt them ifr¨ån skolan för jag var så trött sen sovit och så sj då'? :)

5:e kommentar, skriven , av Frida:

haha, okej;*

6:e kommentar, skriven , av Filippa:

SV: Jadu, inte mycket. Pluggar massor :) Du?

7:e kommentar, skriven , av Mindy:

Det kan nog stämma att jag skikade den till dig i går med..:)Fina bilder...Alla jobb har skitprat :) räcker att man vänder ryggen till sen börjar kaklet...

Ha en skön kväll..

8:e kommentar, skriven , av JOANNA:

fin bild!

sv: ja jag har varit sjuk nu i några dagar men dte har gått över nu ikväll, nästan helt

9:e kommentar, skriven , av E:

Vi åker den 31/1 till Lindvallen,brukar vara där varje år. Mysigt, god mat,snö, skidor - helt perfa :-D

10:e kommentar, skriven , av Hanna:

haha, vet inte, gillar naturliga hårfärger:)



Ikväll slappar jag här hemma:P sj?

11:e kommentar, skriven , av isabelle:

Tack :)!

Haha ja men gör det och skicka över några med posten till mig (a) hahha!

12:e kommentar, skriven , av marie:

ja misstänkte att det var nån serie men jag har aldrig fastat för andra avenyn så jag tänke inte på det. Vad olika det kan vara :)

kram

13:e kommentar, skriven , av Mindy:

Ha en skön kväll.kram

14:e kommentar, skriven , av Camilla:

Sv: det får du veta tids nog :D

15:e kommentar, skriven , av MizthaNguyen (v.:

svar: jaa i högsta graaad XD jätte jobbigt ju XD

16:e kommentar, skriven , av Erica:

Svar: - Okej.. men den lär väl ha suttit där åtminstone några DAGAR innan isåfall? De kan ju inte sätta upp den samma morgon.. :s

17:e kommentar, skriven , av Linda:

Snygga!! Gillar dom svarta. men tyvärr vågar jag inte köpa skor utan att ha provat dom, mina fötter är rätt tjocka, o sen ibland har jag 38, ibland 39 o biland 40..så ja :)

Men hoppas du hittar några som vill köpa!

18:e kommentar, skriven , av Filippa:

SV: Kladdkaka går alltid hem :D

19:e kommentar, skriven , av Anonym:

sv. haha, jaa :') tack :) haft en bra dag då?

20:e kommentar, skriven , av Johanna Ågren:

Såå :D ja har lagt till dej också nu :D ja gör itne så mkt, vad gör du :D?? :)

Kommentera inlägget här :