jag älskar dig...

publicerat i Allmänt;
De va längesen man fick säga dom orden till en pojkvän, men ja har verkligen träffat mej en bra kille så nu är ja äntligen lycklig o ja älskar verkligen min micke! Går inte o beskriva i ord hur glad ja är att ja har honom!

Annars då, helgen har varit relativt bra, haft besök från finspång o de är ALLTID lika roligt.. bilder kommer självklart i veckan.
Nu har vi fixat internet hos micke men ja har ändå varit dålig på o uppdatera! *skärpning louise*
Har huuuuur mkt kommentar som helst o svara på, men när de är såhär varmt orkar ja inte.. ja jobbar, om inte annat sover ja.. haha vilket liv?

imorrn ska ja iaf dra med min älskling ner på stan, kolla på klänning till bröllopet.. men ja tänkte lägga in tre klänningar här som ja tänkte att ni skulle få hjälpa mej med vilken NI tyckte va snyggast!

Caprine Dress SEK 499, Kaffe - NELLY.COM Nothical Striped Dress SEK 399, Rare Fashion - NELLY.COM Bjork Solid Dress SEK 499, Vila - NELLY.COM

Vilken är snyggast tycker ni?


alla tre är ifrån nelly.com

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline Andersson:

hej söta du lite seg på att svara, hoppas du har en bra sommar, själv är man uppe i norr nu. Kram!

2:a kommentar, skriven , av Du vet inte:

Heeej allt bra ?

3:e kommentar, skriven , av Vanadesse.:

Nu har jag börjat dra igång min utlovade blogshop där mina smycken finns till försäljning till bra priser. De flesta kostar under hundralappen! Kika in och se om något passar dig.

http://vanadesse.blogg.se/blogshop

Kramar Vanadesse.

4:e kommentar, skriven , av Mia:

Frågestund på bloggen! :) Ställ vilken fråga du vill! :)

5:e kommentar, skriven , av Eha:

Den mittersta tycker jag :-)

Kommentera inlägget här :