jag mår dåligt över alllting just nu :(

publicerat i Allmänt;
De enda ljuset ja har i mitt liv nu de är nog micke, hade ja inte haft han så vet ja inte vad jag gjort..
Ja mår så grymt dåligt över massa saker, önska allting va annorlunda o saker och ting inte hänt!! :(
Finns ingen man kan prata med om de heller, ingen som lyssnar ingen som förstår!! :(

ja orkar inte mer!
Ska till läkaren tjugo över två idag, får se vad dom säger..
hoppas inte de är allvarligt iaf.


Nej, ska gå o gräva min egna grav nu..



Längesen ni såg bilder, har ju både klippt o färgat håret ;)

Så ja lekte med min cam...







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lise-Lotte:

Låter inger roligt... Hoppas att det ordnar sig för dig...

2:a kommentar, skriven , av freja:

allt är jätte bra! :D sitter och går igenom lite arbetsgrejer. lönesamtal snart men eftersom jag varit mammaledig större sen juli -08 så känns det lite dumt att fråga om mer cash! :P



..men jag kommer såklart göra det! :D haha.. allt bra med dig?

3:e kommentar, skriven , av Fia:

Sv: Jadå. 325 000 skulle vi få. Men mer om vi bara fixar med några saker:)



Stackare som inte mår bra:( Låter inge vidare! Tur du har gubben din!



Ta hand om dig tjejen och hoppas det går bra hos läkaren!



Kramar

4:e kommentar, skriven , av Linda:

Ja, det är ju nästan storm ute!

5:e kommentar, skriven , av Fia:

Sv: Ja det var han som köpte den. Då betalade han 100 000 för den. och det var bara han som va med på den budgivningen då. ingen som vill bo på botten:P



Usch du, det låter inget kul:( Förstår att du blir deppig. Har inte heller känt mig så glad på folk de senaste dagarna. En del som tror de kan behandla en hur som helst! Man duger bara när det passar vissa, och sånt börjar man bli så förbaskat trött på!



Men hoppas läkarn kan se vad det är eftersom du inte mår bra fysiskt heller!

Kram

6:e kommentar, skriven , av andrea:

va fin du är i håret :)

7:e kommentar, skriven , av Malin:

Fina bilder Porris! ;) Hur gick de hos doktorn?

8:e kommentar, skriven , av Isabelle:

Vad bra det blev! Det är fint att vara blond på sommaren!

9:e kommentar, skriven , av matilda:

hoppas det blir bättre :)

Kommentera inlägget här :