Dagens outfit!

publicerat i Dagens outfit;
Godmorgon kära ni!
Har ni sovit gott o vaknat upp med ett strålande humör idag? :)
Sj ska ja snart börja åka till blge för att sedan åka till ludvika på en blixtvisit, måste lämna M´s grejer då inte han kunde vänta till tisdag. Så då passar ja på o hämtar mitt wii åxå så vi kan spela lite här.

Här kommer iaf dagens outfit som består av nya stickade tröjan..


 

Från Vero moda

 

o så min kjol även den från Vero moda :)

Sen finns de en bild på min super snygga sjal åxå som ja köpte! :)

 

vi hörs sen gott folk!

puss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline, LINA FRANKღ:

Godmorgon sötnos :-)

2:a kommentar, skriven , av Linda - ndaiL:

gillar koftan!

3:e kommentar, skriven , av Mindy:

Hej gumman.Ja här växer man över magen & det är så underbart..inte så jätte lång tid kvar tills han är hos oss..Ha en skön söndag.kram

4:e kommentar, skriven , av Carolina:

Hoppas du får en underbar dag ♥



Håll gärna koll på mina bilder som jag lägger upp idag. Nytt projekt som brukar uppskattas!

5:e kommentar, skriven , av Jenna:

hejsan! jora, det är helt okej. själv då? :)

6:e kommentar, skriven , av malin - fotobloggen.:

SV: inte så mycket, ska nog bara ta det lungt!

självdå?:) KRAM

7:e kommentar, skriven , av Carro:

svar:haha, jag kommer berätta det nu i veckan ;)

8:e kommentar, skriven , av Caroline Andersson - LovelyC:

åh tack :) FINT!!

9:e kommentar, skriven , av my:

usch då, det låter ju inge roligt! men då är jag inte änsam iafl (a) :D hihi

10:e kommentar, skriven , av Morgan- The One:

sv: idag ska ja bara blogga och plugga :D sj?;)

11:e kommentar, skriven , av Maria:

Haha, det kan jag lova att jag gjorde! (Blev lite för mycket igår) Ha en bra söndag:)

12:e kommentar, skriven , av Lise-Lotte:

Nej, det är inte roligt med kattkisslukten. Ska ringa värden imorgon igen...



Du får gärna ge veckans ros och ris hos mig...

13:e kommentar, skriven , av Micaela:

Sv: Tack ska du ha :)

Ja, det är jag verkligen. Är så otroligt tacksam över att jag har honom!

Kommentera inlägget här :