Dagens sjukvård!

publicerat i
Jag förstår inte hur dagens sjukvård fungerar!
 
Åkte in igen i onsdags då mina smärtor gör att ja tom är vaken om nätterna :( han som undersöker mig ( ja de va en han, en han som inte alls va försiktig utan riktigt hårdhänt ) sa att ja har en cysta som är 6x6cm STOR. och han förstår då varför ja har ont, men dom kommer inte göra något åt den utan den ska sitta där.
Och jag ska alltså få gå och ha ont, och vara vaken om nätterna :( Många tycker ja ska kräva operation, men de är inte lätt. Han bad mig komma tillbaka om smärtan kom blixtfort och ja inte klara av de..
 
Men ja orkar inte åka in och ut, dessutom är inte bensinen till Falun billig :/ Så ja blir en liten pillertorsk ett tag då ja ska ta tabletterna 8 tabletter om dan! JIPPIE! or not :(
 
Jaja, bara fortsätta denna kamp om att bli frisk!

Kommentera inlägget här :