Välkommen Juni!

publicerat i
 
 
Godkväll på er!
 
Har ni haft en bra dag i solen? kanske varit ute o lapat d-vitamin som jag? Jag är en riktigt soldyrkare, älskar solen! O sitter gärna där hela dagarna när ja är ledig ;) Tur de bara är 43 dagar till semestern, så man kan sola jämt ;)
 
 
Helgerna går föör fort tycker ja, imorgon är de dags att jobba igen, och dessutom börjar ja jobba heltid imorgon igen.. Ganska skönt faktiskt, men bara hoppas att jag klarar av de, för ja orkar inte ha med fsk att göra mer! De räcker med dessa 4 veckor! Men jag älskar mina arbetskamrater, så de ska bli skoj o umgås mer med dem! :)
 
Dessutom åker Micke till lappland imorgon igen, fasar för att ja ska bli sjuk igen, för de blev ja sist när han åkte iväg till lappland, o akut opererad o infektion i kroppen :( Men, bara hoppas ja håller mig frisk, för jag har Tilda här hemma dessa dagar han är iväg, så blir tjejkvällar hela veckan :)
 
 
När solen lyser, o de är riktiga sommarkväll så tycker inte ja om att sitta inne, så ja tog mig en skön promenad för att rensa tankar och pratade lite skit med mamma under tiden, sånt gillas! :) Men är roligare med sällskap, så längtar tills ja o Micke kan promenera ihop igen..

Nähä, dags att fixa ordning för arbetsdagen imorgon, jobbar bara till 14 så de är skönt! :) En mjukstart ;)
 
Trevlig kväll på er!
 

Kommentera inlägget här :