Godkänt lördag!

publicerat i Allmänt, Louise, familjen;
Hallå där! 
Redan lördagkväll, tiden rusar iväg tycker jag och man hinner inte ens blunda innan de är en ny dag :/

Vad har ni gjort idag då?
Jag har umgåtts med mamma idag, så mysigt o bara va med henne o tjåla massa skit :)
Mormor och morfar kom dit med så de blev lite fika, kaffe bara för mig medans dom andra åt av de jag bakat :) 


Nu är de så mycket bättre med Carola idag, sitter med stickningen.. Har gjort klart en raggsocka till Micke, nu dags att göra nr 2!:) 

Dessutom har ja fuskat idag, jag satte upp lite stjärnor och gardiner i några fönster. Mysigt, längtar tills lönen kommer så de blir nya gardiner och en ny adventsljusstake till stora rummet :) 


 Hoppas ni haft en helt underbar dag!
Kram och kärlek till er! ❤️❤️

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mia Forsberg:

Ja så himla skönt att vara klar med alla klappar! :)

Mysigt att du redan har pyntat, det gjorde jag också igårkväll. Tycker det är en så mysig tid nu slutet av nov/hela december med advent, lucia, jul och nyår :)

Duktig du är som inte fikar något trots att du bakar. Jag skulle ha svårt att hålla mig, haha :D

Kommentera inlägget här :