Hallå där mitt i natten.

publicerat i Allmänt, LCHF, Louise, Viktnedgång, bebisdrömmar;

Här sitter jag och dricker te kl 01 på natten, varför? 
Jo för att hostan som jag har tar död på mig!:(
Kan inte ens sova nu för ja bara hostar, o kräks nästan! 
Imorgon blir de o köpa hostmedicin, blir inte rolig o ha att göra med när ja inte får sova :p 

Vill ni veta en rolig sak? 

I måndags berättade min läkare att han såg bara en cysta på vänster sida, så min viktminsknimg och viktnedgång har gjort mig "friskare".
Jag är så otroligt glad att sjukskrivningen och lchf har tagit mig hit där jag är idag, så nu är de bara o kämpa lite till!:) 


Nej, ta och dricka upp teet, sen hoppas på att ja får sova!

Hörs imorgon. 
Natti natti 💗💞

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anita:

Krya på dig!! <3

Kommentera inlägget här :