härlig höstdag!

publicerat i
godkväll!
vilka fina dagar vi har nu, varmt o skönt när solen kikar fram!
idag va min moster hit så vi tog en promenad, roligt med sällskap faktiskt. Så nästa vecka ska ja till Smedjebacken o promenera:)
sen efter så bjöd jag på sockerkaka med blåbär i, lite onyttigt efter för henne;)

jag håller mitt att inte äta godis före jul, o ja ska klara de!:)

annars då, varit en lugn dag.. behöver såna nu, värken i magen kommer o går nu!:(
imorgon ska ja skriva brev till min endobrevvän. eftersom allt lugnat ner sig nu så ska ja sätta mig med de..:)

vad har ni gjort idag då?
Idag tog ja förresten upp Facebook o instagram igen, har saknat de lite. Man har mkt kontakt med folk där, o man ser vad vänner har för sig!








bjuder på lite bilder för dagen! är de fint väder imorgon kanske de blir en promenad igen, o då kanske ja ska plocka lite lönnblad o göra blommor av!
får väl se hur de går;) önska ja oxå va pysslig av mig :(

sov så gott fina ni!
kram

Kommentera inlägget här :