Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mia:

Det går bra med distansen, det är ju bra mycket kortare nu än tidigare när jag bodde i umeå. Nu är det typ 16 mil emellan oss, tidigare var det 107 mil.. :P Vi ses ungefär varannan helg och ibland har det varit under veckorna också, men nu pluggar J så nu blir det bara helger (eftersom jag jobbar hela veckorna och han pluggar). Men vi försöker ses varannan helg, men nu sista tiden har det blivit var tredje helg för att han jobbat vissa helger.

Ja jag trivs jättebra här nere! Så skönt att det är varmare här. Ska bli kul att se hur vintern blir. När jag flyttade hit i februari fanns det ingen snö utan var gröna gräsmattor, så var det ju verkligen inte uppe i norr :P

Haha ja jag ska nog snart börja skriva en ny inköpslista till Ullared, brukar börja fylla på så fort jag kommer på något ;)

Kommentera inlägget här :