Min vecka!

publicerat i Allmänt;
Förra veckan va de fullt upp, vännerna flyttade och jag hjälpte till:)
På torsdagen åkte jag o en annan kompis ner till småland ToR med grejer till boendet eftersom de blev saker över som inte fick plats i släp och lastbil, så då fick man se deras nya boende med! :D
 
Saknar dem dock, usch vad tomt de är! ingen man kan åka hem o dricka kaffe o tjåla skit med, eller busa med O o hundarna! :(
tur ja ska ner om 1 månad igen ;) hihi
 
i helgen va jag på kopparbergsmarknad med mamma, köpte mig bara en leopardmössa, blåste kallt så behövde en mössa då :)
Perfekt o ha vid promenaderna nu när hösten är här!
 
O när man ändå skriver om promenader, så har träningen halkat på efterkälke! inte tränat på 1 vecka, o har ångest! :( och nu har en förkylning kommit och hälsat på, och då blir de inte heller träning! :(
Tur att man inte går upp i vikt iaf, men ja tror kroppen behöver denna viloperiod med, bara den inte blir för länge så jag tappar allt!
Dock blir de promenad med moster imorgon, de ska bli trevligt! Skönt med sällskap också, sambon är inte något roligt sällskap direkt ;) han har alltför många ursäkter att aldrig göra något! :(
 
Eftersom jag inte haft min egna telefon under veckan så kommer de inte några nya bilder!
Så bjuder på gamla bilder!
 
 
För 1 år sedan va vi på Rhodos nu,ååå vad ja längtar tillbaka! :(
 
 
Hösten är verkligen här nu! :(
Jag hoppas på en bra höst, att de är min höst! Inte bara för att jag fyller, utan även på andra saker! :D
Ni kan väl hålla en tumme eller två?
 
kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marita:

Jag håller alla mina tummar vännen ♥ !

2:a kommentar, skriven , av Marita:

Jag håller alla mina tummar vännen ♥ !

3:e kommentar, skriven , av Sanna Preifelt:

Härliga bilder :)

Kommentera inlägget här :