träna på morgonen är bäst!

publicerat i
godmorgon på er!
ovant att gå upp vid sex idag, är ju sjukskriven o sover mest på morgonen;)

men besluta mig för att träna idag på morgonen, för de är när jag tränat jag alltid mår som bäst! så nu kanske dagen blir bra utan smärta, för igår va de drygt :(
blev inga bilder hemifrån mig igår, kom lite annat mellan..:p kommer kanske nåndag;)

2 veckor utan fb o ig idag, faktiskt ganska skönt, jag har mer tid för saker. De är sjukt vad mkt tid de tar av ens liv, men samtidigt saknar ja kontakten med alla vänner som bor långt bort :(

jaja, nog om de :)
vad händer för er idag då?

kram


ska dricka upp kaffet o invänta marlene sen :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline:

Sv; Tack ^^ Och detsamma till dig!

Jag håller med, skönast att träna på morgonen! tyvärr är jag så morgontrött så det blir mest träning kvällstid ändå :p

Kommentera inlägget här :