Ensam..

publicerat i
Hallå där!

Hoppas allt är bra med er, o att ni har en fin sommar..:)

Tänkte bara ventilera mig lite, har ingen att prata med känner ja..:(
Ingen vän som kommer på kaffe o tjålar skit, ingen som ringer eller skriver o frågar hur ja mår.. 
Jag känner att alla bara försvunnit, är de för att jag är barnlös och inte kan vara en i gänget?
Allt känns så orättvist, Micke har fått ta mycket Skit dom sista dagarna och mitt samvete säger att jag är så elak!
Men, han är den enda i min närhet Jag kan ta ut allting på.. Min frustation över att jag inte kan få barn Har blivit starkare och starkare, att veta att jag kanske måste betala en massa pengar för att få barn låter sjukt! 

Jag bryter ihop, jag är inte mig själv. Jag har blivit en ny människa, och ja önska att folk hade stannat kvar och stöttat mig istället för att dra:( 

Jag mår dessutom otroligt dåligt över saker som hänt med en nära familjemedlem, ja saknar honom.. Ja önska att han bara kunde ringa o fråga hur ja mår, vad min sjukdom innebär, eller vad som egentligen hände med pyret.. Men nej, istället har han valt att bryta kontakten, att inte vilja ha någonting med mig att göra. Han valde sin nya familj istället, och därmed glömma att han har mig tex..:(

Nej, usch.. Nu orkar ja intr gnälla mer här eller tycka synd om mig..:( va bara tvungen att få skriva av mig lite, o då är de skönt att man har bloggen..





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Cicci:

❤️

Kommentera inlägget här :