De värsta ja varit med!

publicerat i
Jag har gått igenom något jag trodde jag skulle slippa, men nej..:(

Missfall är bland de värsta ja varit med om, men ja är otroligt glad att jag fick den hjälp av sjukvården som ja fick! 
Att ja har världens bästa sambo som verkligen stöttat och funnits där.

Nu är de bara att se framåt, ska ta tag i träningen igen och bara koncentrera mig på den.. Så kanske de blir en bättre sommar.:) 

Hur är de med er annars då? Ser att ni varit in o läst trots att jag inte skrivit något, de är roligt! 
Hoppas ni fortsätter läsa :) 





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese :

Jag kikar in här nästan dagligen 😘

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det är det absolut värsta jag varit med om oxå. Man känner såg så hjälplös och skyldig fast man inte gjort något. Hemskt är det! / Maddis

3:e kommentar, skriven , av KIKKI:

Tack så mycket :)

Men vad tråkigt..Förstår att det måste kännas jättetufft att få missfall :/ Styrka till er! Håller tummarna att det får vägen för er nästa gång! :) Kram!

4:e kommentar, skriven , av Rebecca J:

❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️
Louise

5:e kommentar, skriven , av Amanda Fernandez:

Jag har haft tre missfall det här året så jag vet vad du går igenom. Ingen utomstående kan förstå, även om de vill. Ta hand om varandra och ge inte upp!

Kommentera inlägget här :